mensbloggen

Be You

Av Mensbloggen - 2017-06-29 22:55

Jag hoppas och önskar av hela mitt hjärta att du är nöjd med den du är och trivs i din kropp. Det är så meningslöst att slösa dyrbar tid på att önska man såg anorlunda ut eller besatt på andra egenskaper. Det kanske är lätt att säga när men gått igenom tonåren och den tuffa perioden. Men jag har lärt mig att uppskatta vad jag har och är, jag bryr mig inte om vad andra tycker om mig och jag har inga problem med att gå runt själv på stan eller ta en kaffe i en park i stan alldeles själv. Jag är glad och lycklig över att jag är jag.


OCH jag vill att ni också ska vara nöjda. Våga stå upp för er själva för hur mycket ni än önskar kommer ni aldrig bli älskade och omtyckta av alla. Ni kommer aldrig vara normala, för vem är ens normal? vad är normal? Så vad sjutton, vem bryr sig, var DU och de rätta människorna i din omgivning kommer uppskatta dig, Och resterande är inte värd din tid. Var egoistisk, på rätt sätt. Avsluta relationer som inte är bra för dig hur tufft det än är. Var egoistisk på det sättet så att du mår bra, umgås med de som gör dig glad och sprid positiv energi och du kommer nå långt i livet.


quote, people, and sad-bild

dont waste your time-bild

 
 
Ingen bild

Orolig

4 juli 2017 21:15

Hej jag vet inte om du fick min kommentar' men ialllafall idag testade jag tampong fast att jag inte hade mens. Jag fick lätt in tampongen men tog ut den direkt efter och jag undrar om det var dåligt att jag testade eftersom att jag inte hade mens, kommmer jag typ få svamp eller något???😶
Tacksam för svar❤️❤️❤️

Mensbloggen

6 juli 2017 22:53

Nej du kommer inte få svamp av det :) Ingen fara!!

 
Ingen bild

Anonym

5 juli 2017 23:32

Kommer mina kommentarer fram?

Mensbloggen

6 juli 2017 22:53

Ja, alla kommentarer kommer fram. Men har flera hundra att gå igenom :)

 
Ingen bild

Ebbwisen

29 juli 2017 21:58

Hej, jag är på semester (i Sverige) jag har mens och om det blir fint väder ska vi bada, jag vill bada och jag vill testa med tampong, men jag har aldrig haft tampong (jag har den lilla modellen med mig) hur ska jag göra, nervös för att testa, mest nervös för att ta ut den

 
Ingen bild

Lite irriterad tjej

25 september 2017 21:25

Så jag vet att det här inte har något med detta att göra men jag tänkte bara berätta en rolig sak, jag är 12 år och idag i skolan så fråga min kompis om jag hade typ någon sjukdom fast det var bara finnar

Mensbloggen

29 september 2017 15:44

Life of a teenager :) Helt normalt med finnar, även om det är sjukt jobbigt att ha

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Skapa flashcards