mensbloggen

Inskickad Historia

Av Mensbloggen - 2015-08-14 01:59

Så kul när ni väljer att dela med er av era historier, och blir så glad varje gång jag får en!! TUSEN TACK 


 

 
 
Ingen bild

Anonym

14 augusti 2015 21:59

Hej jag är en tjej på 14 år och jag vet att detta inte handlar om det din blogg handlar om, men jag vet att du alltid svarar på kommentarerna. Jag älskar mina föräldrar och dom älskar mig men ibland när dom blir arga säger dom saker som får mig att bli ledsen. Det är mest mamma som blir arg och slänger ur sig saker som jävla unge, fan ta dig och slänger igen dörrar. En vanlig situation är när jag på kvällen ska se en film och vill inte bli störd. Jag brukar alltid ha min dörr lite öppet och då kommer hon ofta in och börjar prata om vad som helst och jag svarar att jag ska se på film och vill inte bli störd, så jag stänger dörren. 10 minuter senare kommer hon in och har med sig nytvättade kläder och jag säger om igen att jag inte vill bli störd och då börjar hon klaga på att vi inte pratat så mycket på hela dagen/att jag suttit på mitt rum instängd. När vi tjatat en stund går hon ut ur mitt rum och säger då håll käft jävla unge och pekar fu*k u åt mig och slänger igen dörren. Mina föräldrar svär väldigt ofta i allmänhet och mot mig. Själv svär jag inte i närheten av dem, men eftersom att dem typ säger ett svär ord i varannan mening dom säger så tror jag inte att dom tänkte igenom innan dom då svårt åt mig? Eller? Alla familjer bråka men jag tror aldrig att någon av mina kompisars föräldrar skulle säga de mina föräldrar säger till mig. Förlåt för så mycket text men kände bara att jag behövde skriva av mig :)

Mensbloggen

15 augusti 2015 01:07

Alla familjer är olika och ALLA människor har svagheter! Du kan inte ändra på dina föräldrar, men u kan berätta hur DU känner när de gör detta! Men i slutet av dagen är ändå det viktigaste att du vet att du är älskad, villkorslöst!! Men försök prata om det och hur du känner :-) Kram

 
Ingen bild

anonym

15 augusti 2015 15:26

Det här har inget med mens att göra men jag vill bara berätta att jag är så glad att din blogg fins för utan din blogg så skulle jag vart så okunnig och osäker typ hela tiden men om det händer något som jag är orolig över vet jag att jag kan gå in på din blogg och läsa här eller skriva en kommentar och vet att jag får svar så jag vill bara seja tack för att du alltid fins här och svarar på kommentarerna fortsätta med det du gör du räddar mångas liv 💕<3

Mensbloggen

15 augusti 2015 19:09

TACK fina du, detta gjorde min dag!!

 
Ingen bild

12åring

18 augusti 2015 21:05

Jag har ett ganska pinsamt problem varje gång jag åker på läger (fem dagar) så har jag ett problem med att BAJSA jag går och håller mig tills jag får hjätte ont i magen och sen när det liksom är nära kanten så går jag på toa och det kommer inget!!!! Grejen är att jag tänker att det kommer lukta och att jag kommer sitta där förlänge, det är så pinsamt

Mensbloggen

19 augusti 2015 00:48

ALLA bajsar, det är naturligt!! Ha lite parfym i väskan så kan du dölja lukten, och varför inte ta en dusch i samband för då tar det ju längre tid! :-) Inget pinsamt!

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards