mensbloggen

Olycka

Av Mensbloggen - 2014-06-17 12:34

Kom och tänka på en lite story jag inte har betättat tror jag. Jag hade inte alls haft mens länge då. Jag reste bort med familjen och tror ni inte mensen skulle komma just då. Vi bodde på hotell och jag lyckades såklart mensa ner lakanet... Usch tyckte det var jättejobbigt just då, fick för mig att hotellet skulle skicka en räkning på ett förstört lakan. Haha som tur var kom aldrig någon räkning och ingen fick någonsin veta :) Städerskan bytte bara ut lakanet dagen efter och ingen sa något!! Jag antar att det inte är första gången någon mensar ner ett lakan på ett hotell, så städerskorna har säkert förståelse iaf om de är kvinnor för då vet de ju hur det kan vara!! No big deal egentligen, olyckor är mänskligt!


 

 
 
Ingen bild

...

17 juni 2014 13:20

Hejsan:) Först och främst vill jag bara säga att jag ÄLSKAR din blogg:) Får jättemycket bra tips ifall mensen bara dyker upp:) haha!!

Men till frågan: Idag när jag torkade mig efter jag hade varit på toa så tittade jag på pappret som jag brukar:) Såg någonting vitt och slemmigt så jag torkade igen och då var det som en vit typ slemmtråd/hinna typ och undrar vad det är för jag har inte fått min mens än, undrar om det är långt kvar
tills jag får den? Och vad var det vita? Tacksam för svar:)

Mensbloggen

17 juni 2014 14:03

Åhh taack!! Det är flytningar :) Kan inte svara på hur länge det dröjer tills din mens kommer!!

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards